Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
W jaki sposób uzupełniać (wpisywać) w arkuszu monitorowania nowej podstawy programowej w przedszkolu rubrykę „ilość zajęć w danym obszarze”?
Arkusz monitorowania podstawy programowej wychowania przedszkolnego można rozbudować o rubrykę „ Liczba planowanych zajęć w danym obszarze” (np. w ujęciu miesięcznym zgodnie z planem), a dotychczasową rubrykę „ilość zajęć w danym obszarze” zastąpić rubryką „Liczba zajęć zrealizowanych w danym obszarze” ( również w ujęciu miesięcznym). Sposób monitorowania realizacji nowej podstawy programowej wychowania przedszkolnego, jak i konstruowanie narzędzi do monitorowania tej podstawy jest autonomiczną decyzją dyrektora przedszkola.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Jak mam monitorować wdrażanie podstawy programowej w klasach 1 i 2 w szkole podstawowej?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o informację czy istnieje jakakolwiek podstawa prawna regulująca konieczność powoływania do istnienia w szkole Zespołów Przedmiotowych? Moja szkoła jest szkołą relatywnie małą (80 uczniów) z niewielką liczbą nauczycieli (12, beze mnie - wszyscy nieetatowi). Czy wielkość szkoły i liczba nauczycieli mają w takim przypadku jakiekolwiek znaczenie?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy informację o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole opracowuje się tylko dla dziecka 6-letniego, realizującego roczne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne, czy również dla dziecka 5-letniego skoro ma prawo rozpocząć naukę w szkole w wieku 5 lat.? Czy diagnozę przedszkolną należy przeprowadzić dla dzieci 5- i 6-letnich?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o jasną interpretację zapisu mimo podjęcia już przez Państwa wielu prób interpretacji a polegającego na zacytowaniu najnowszego rozporządzenia o wycieczkach z 25 maja 2018r dotyczącego innego pracownika niepedagogicznego szkoły jako opiekuna wyznaczonego przez Dyrektora w zależności od celu i prog. wycieczki. Co to znaczy? "osoba niebędąca pracownikiem pedagogicznym szkoły". Czy to p.Sekretarka, p.sprzątaczka czy też rodzic, który nie jest pracownikiem pedagogicznym szkoły? Uff jak to interpretować?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Kto powinien prowadzić zajęcia rewalidacyjne z dzieckiem autystycznym?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe