Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Jak często powinno wykonywać się wielospecjalistyczną ocenę funkcjonowania dziecka z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego wydanym ze względu na autyzm, które przebywa w przedszkolu niepublicznym?
Tę kwestię reguluje § 6. ust 9. rozporządzenia MEN z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym (Dz.U. z 7 sierpnia 2015 r. poz.1113), mówiący, że: Zespół, co najmniej dwa razy w roku szkolnym, dokonuje okresowej wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka, uwzględniając ocenę efektywności udzielanej mu pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej oraz, w miarę potrzeb, dokonuje modyfikacji programu (IPET).
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Jaka podstawa prawna obowiązuje w planie nadzoru pedagogicznego na 2017/2018 w szkole podstawowej z klasami gimnazjalnymi przekształconej z gimnazjum?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Jaką ocenę należy wpisać uczniowi na świadectwie ukończenia gimnazjum z zajęć artystycznych, jeśli w I klasie realizowało zaj. np. plastyczne, a w III np. muzykę?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- WITAM, PROSZĘ O PODANIE WZORU SPRAWOZDANIA Z PRACY PEDAGOGA SZKOLNEGO. POZDRAWIAM
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Jakie są konsekwencje dla nauczyciela i dyrektora za niezrealizowanie minimalnej liczby godzin? Nauczyciel na półrocze nie wykazał zaległości z lat ubiegłych. Na koniec roku dyrektor (nowy) dowiedział się, że n-l w poprzednim roku chorował, nie było za niego zastępstw i są duże zaległości (18 godzin) w rozliczeniu realizacji pp w gimnazjum? Co teraz zrobić. Oczywiście chodzi o ostatnią klasę gimnazjum. Jak dyrektor powinien postąpić w stosunku do nauczyciela, który nie zgłosił problemu stosunkowo wcześniej? Inny n-l nie chorował w ubiegłych latach, ale też nie wypracował minimalnej liczby godzin z biologii? Też nie zgłaszał zaległości? Jakie są tego konsekwencje?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Według Ramowego Planu Nauczania w czteroletnim liceum na przedmioty w zakresie rozszerzonym przewidziane jest 22h i uczeń wybiera 2 albo 3 przedmioty. Czy w związku z tym tygodniowy wymiar godzin przedmiotów realizowanych w zakresie rozszerzonym musi wynosić 22h, czy też, jeżeli uczeń wybierze tylko 2 przedmioty, może być niższy (np. 16h)?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe