Proszę określić typ placówki, którą Państwo zarządzacie a dokumentacja i treści dla niej będą widoczne jako pierwsze. Szkoła Przedszkole

DOKUMENT DO SPRAWDZENIA

ZAMÓW DOKUMENT

Dokumentacja dyrektora

SZKOLENIA WIDEO

NIEZBĘDNIK PRAWNY


Nadzor-pedagogiczny.pl Porady prawne Ponieważ wydania przez dyrektora poradni „zarządzenia” nie przewiduje żaden obowiązujący przepis, w sytuacji gdy korzystając z kompetencji przełożonego służbowego...

PORADA PRAWNA

26 listopada 2019 Prawo oświatowe

Jaka podstawa prawna powinna być pod zarządzeniem dyrektora poradni psychologiczno-pedagogicznej w sprawie zmiany organizacji czasu pracy dla pracowników merytorycznych i administracji?

Ponieważ wydania przez dyrektora poradni „zarządzenia” nie przewiduje żaden obowiązujący przepis, w sytuacji gdy korzystając z kompetencji przełożonego służbowego dyrektor dokonuje zmiany organizacji czasu pracy pracowników w pisemnej formie, podstawę prawną takiego działania stanowi ogólny przepis art. 68 ust. 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Dz. U. z 2019 r., poz. 1148 ze zm. o uprawnieniach dyrektora jako kierownika zakładu pracy dla zatrudnionych w placówce nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami. 

Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom​.

Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.


Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.

PODOBNE PROBLEMY

Zamów bezpłatny biuletyn informacyjny. Śledź na bieżąco:
  • Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
  • Porady i opinie ekspertów.
  • Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
  • Bieżące informacje prasowe





Copyright 2019 Forum Media Polska sp. z.o.o | Redesign: Duind.com

ZAWARTOŚĆ

KONTAKT