Proszę określić typ placówki, którą Państwo zarządzacie a dokumentacja i treści dla niej będą widoczne jako pierwsze. Szkoła Przedszkole

Dokumentacja dyrektora

SZKOLENIA WIDEO

NIEZBĘDNIK PRAWNY


Nadzor-pedagogiczny.pl Porady prawne Na podstawie art. 89a ust. 1 w zw. z art. 84 ust. 4 UoSO, w związku z likwidacją niepublicznego punktu przedszkolnego, kuratorowi oświaty należy przekazać dokumentację...

PORADA PRAWNA

08 czerwca 2016 Nadzór pedagogiczny

Proszę o konkretną informację oraz wskazanie podstawy prawnej mówiącej, jakie dokumenty należy złożyć w kuratorium oświaty po zakończeniu działalności niepublicznego punktu przedszkolnego prowadzonego przez fundację?

Na podstawie art. 89a ust. 1 w zw. z art. 84 ust. 4 UoSO, w związku z likwidacją niepublicznego punktu przedszkolnego, kuratorowi oświaty należy przekazać dokumentację przebiegu nauczania - dzienniki zajęć (§ 12 rozporządzenia MEN z dnia 31 sierpnia 2010 r. w sprawie rodzajów innych form wychowania przedszkolnego, warunków tworzenia i organizowania tych form oraz sposobu ich działania, Dz. U. z 2010 r. Nr 161, poz. 1080) i ewentualnie inną dokumentację przebiegu nauczania, prowadzoną na podstawie statutu danego punktu przedszkolnego.

 

Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom​.

Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.


Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.

PODOBNE PROBLEMY

Zamów bezpłatny biuletyn informacyjny. Śledź na bieżąco:
  • Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
  • Porady i opinie ekspertów.
  • Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
  • Bieżące informacje prasowe





Copyright 2024 Forum Media Polska sp. z.o.o | Redesign: Duind.com

ZAWARTOŚĆ

KONTAKT