Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Proszę o podanie zagadnień, które powinny się znaleźć w uzasadnieniu i koncepcji rozwoju szkoły kandydata ubiegającego się o stanowisko dyrektora zespołu szkół (szkoła podstawowa i gimnazjum). Czy mają Państwo jakieś przykłady?
W serwisie nadzórpedagogiczny.pl pojawił się zamówiony przez Państwa dokument:
Z poważaniem
Zespół redakcyjny serwisu
Nadzórpedagogiczny.pl
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Czy istnieją przepisy regulujące zasady łączenia klas w publicznej szkole podstawowej? W obecnym roku szkolnym połączyłam kl. IV i V ( w kl. VI mam uczniów z niepełnosprawnościami, co utrudnia łączenie).
Na stronie Ministerstwa widnieje informacja, że zabrania się łączenia klas ze starą i nową podstawą programową. Czy "dobre rady" Ministerstwa są obligatoryjne?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o udzielenie porady w sprawie ucznia klasy 0, który powinien być klasyfikowany do klasy 1. Jednak nie jest to możliwe, gdyż uczeń przejawia bardzo duże braki edukacyjne i nauczyciel zapytuje, czy można takiego ucznia nie klasyfikować do klasy 1. Rodzice są przeciwni takiej sytuacji i chcą, żeby dziecko przeszło do klasy 1.Uczeń jest rocznikiem 2007.
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Jaką datę należy wpisać do arkusza ocen i na świadectwie uczniowi, który nie przyszedł na egzamin poprawkowy i nie dostarczył usprawiedliwienia?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Moje pensum dydaktyczne wynosi 6 godzin. Mam do tego 3 godziny nadliczbowe. Przydzieliłam sobie jeszcze godziny nauczania indywidualnego (4 godziny), ponieważ dziecko na te godziny przyjeżdża do szkoły jednego dnia od rana a klasy mam pojedyncze. Sekretarz gminy zarzuciła mi przydział godzin nauczania indywidualnego tłumacząc, że są to nadgodziny i nie mogę mieć więcej jak 3 godziny. Czy godziny dodatkowe dyrektora różnią się od godzin nauczyciela? Przecież nauczyciel może mieć więcej nadgodzin niż połowa etatu po wyrażeniu na to zgody, chyba, że się mylę. Proszę o pomoc w tej kwestii.
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Jakie dokumenty powinien przekazać odchodzący dyrektor szkoły nowemu dyrektorowi?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe