Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
W Niepublicznym Punkcie Przedszkolnym realizowane są zajęcia logopedyczne i psychologiczne czy powinny być realizowane w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, czy też w ramach rewalidacji? Zajęcia realizowane są tylko dla dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego.
W ramach realizacji indywidualnego programu edukacyjno- terapeutycznego dla dzieci niepełnosprawnych są prowadzone zarówno zajęcia rewalidacyjne, jak i z pomocy psychologiczno – pedagogicznej - § 6 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym, Dz.U. z 2017 r., poz. 1578. W sytuacji, gdy dla dzieci są prowadzone np. zajęcia psychologiczne lub logopedyczne niezwiązane z niepełnosprawnością, są one zajęciami realizowanymi tylko w ramach tej pomocy - § 2 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach, Dz.U. z 2017 r., poz. 1591.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Proszę o wzór rozwiązania umowy o pracę dla nauczycieli i pracowników obsługi - likwidacja szkoły.(dyr szk. podst.)
Inne Przeczytaj odpowiedź
- prosze o zarządzenie w sprawie ogłoszonego naboru na nowy rok szkolny
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Jaką ocenę należy wpisać uczniowi na świadectwie w klasie trzeciej jeżeli w klasie pierwszej w planie nauczania była plastyka, muzyka i edb, a uczeń w klasie pierwszej posiadał orzeczenie o niepełnosprawności intelektualnej w stopniu umiarkowanym i otrzymał na zakończenie ocenę opisową, a w klasie drugiej orzeczenie zostało zmienione i uczeń posiada stopień lekki?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Naszą szkołę podstawową i gimnazjum prowadzi stowarzyszenie i jesteśmy placówkami wewnętrznymi (posiadamy taki sam NIP i REGON).Czy mamy obowiązek zakładać oddzielne konta w banku, na które Gmina będzie przekazywała dotację?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Czy jako punkt przedszkolny zobowiązani jesteśmy przeprowadzać ewaluację wewnętrzną?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe