Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Niepubliczny Punkt Przedszkolny jest czynny w godzinach 8-13, czy w tym czasie może odbywać się rehabilitacja w ramach rewalidacji?
Na podstawie § 8 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 sierpnia 2017 r. w sprawie rodzajów innych form wychowania przedszkolnego, warunków tworzenia i organizowania tych form oraz sposobu ich działania, Dz.U. z 2017 r., poz. 1657 minimalny dzienny wymiar godzin nauczania, wychowania i opieki wynosi 3 godziny, a minimalny tygodniowy wymiar godzin tych zajęć jest uzależniony od liczebności grupy dzieci w punkcie przedszkolnym i wynosi: od 3 do 12 dzieci - 12 godzin; od 13 do 16 dzieci - 16 godzin; od 17 do 20 dzieci - 20 godzin; od 21 do 25 dzieci - 25 godzin. Cytowane rozporządzenie nie ogranicza czasu trwania zajęć tylko do zajęć realizujących podstawę programową, a w związku z tym jeśli punkt przedszkolny prowadzi zajęcia po 5 godzin dziennie, w tym czasie mogą być prowadzone zajęcia rewalidacyjne (w zależności od potrzeb uczniów m.in. zajęcia rehabilitacyjne).
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Jakim obostrzeniom podlegają zbiórki pieniędzy czy kiermasze w szkole?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Jak powinny wyglądać szczegółowe warunki realizacji projektu edukacyjnego w gimnazjum? Gdzie można szukać wzorców? Jak ten dokument powinien wyglądać?
- Stowarzyszenie prowadzi niepubliczna szkołę podstawową, które zawarło umowę użyczenia z wójtem na podstawie której stało się użytkownikiem gruntów i położonym na nim budynku szkoły. Na części tych gruntów położone są płyty betonowe, które umożliwiają dojście i dojazd do szkoły. Płyty betonowe są w bardzo złym stanie, zagrażają bezpieczeństwu i nadają się tylko do wymiany. Położenie kostki brukowej na placu ma na celu przywrócenie jego przydatności do dalszego wykorzystywania w zakresie prowadzonej przez stowarzyszenie działalności. W związku z powyższym zadajemy następujące pytanie: Czy stowarzyszenie, które poniesie wydatki na położenie kostki brukowej na placu szkolnym, który użytkuje na podstawie umowy użyczenia, może je traktować jako bieżące wydatki na remont ? Czy będzie to wydatek inwestycyjny, którego nie możemy finansować z dotacji?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Czy od 1 września 2017r. jest obowiązkowe opracowanie koncepcji pracy szkoły podstawowej?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Czy nauczyciele podczas przerwy świątecznej są zobowiązani do pełnienia dyżurów opiekuńczo-wychowawczych? Proszę podać podstawę prawną.
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe