Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Opracowaliśmy Program Wychowawczo- Profilaktyczny dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego z oddziałami gimnazjalnymi. Czy osobno należy opracować taki program dla przedszkola?
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Dz. U. z 2017 r., poz. 59 w przedszkolach nie ma obowiązku opracowania i realizacji programu wychowawczo – profilaktycznego; zagadnienia te są realizowane w ramach podstawy programowej (załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej, Dz.U. z 2017 r., poz. 356).
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Poproszę o plan pracy szkoły podstawowej 2024-25
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- W związku zmianą planu, zróżnicowanie zajęć w danym dniu czy mam zmienić podział godzin na e-dzienniku i co z wpisami tematów do dziennika i frekwencją?
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Uczeń (rocznik 1995) nauczany indywidualnie w domu systemem szkoły specjalnej (upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym, zespół Downa) obecnie jest
w klasie trzeciej gimnazjum. W klasie pierwszej został mu wydłużony o 1 rok etap edukacyjny.
1. Czy temu uczniowi można przedłużyć naukę w gimnazjum?
2. Jeśli tak to, do którego roku życia uczeń może uczęszczać do gimnazjum i na podstawie, jakich przepisów.
3. Jaka dokumentacja w tym zakresie obowiązuje rodziców, a jaka szkołę?
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Czy jest możliwość zmiany Uchwały Rady Pedagogicznej podjętej podczas klasyfikowania i promowania warunkowego ucznia, jeśli zaistniały nowe okoliczności?
- Proszę o wskazanie procedury rezygnacji z nauczania indywidualnego. Uczen klasy I SP na wniosek rodzicow i zalecenie poradni objety zostal nauczaniem indywidualnym. Dziecko po wypadku bardzo szybko odzyskalo sprawnosc ruchową i przychodzi regularnie do szkoly. Nauczyciel zlozył wniosek o rezygnacje z n.indywidualnego tymczasem rodzice chca nadal korzystac z n.indywidualnego rownoczesnie przyprowadzając dziecko do szkoly.Uważam , ze rezygnacja jest konieczna i wlasciwa dla dziecka, ktore nie ma zadnych brakow programowych i swietnie czuje sie w gupie rowiesniczej.
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe