Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Uczeń I klasy technikum otrzymał ocenę niedostateczną z przedmiotu, którego wszystkie godziny zostały zrealizowane w I SEMESTRZE. Jest to ocena roczna. Czy uczeń może zdawać egzamin poprawkowy w lutym, czy powinien czekać do sierpnia?
Uczeń nie może zdawać egzaminu poprawkowego w lutym, jeżeli uczęszcza do szkoły, w której roczne zajęcia dydaktyczno-wychowawcze kończą się w czerwcu.
Zgodnie z § 21 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych termin egzaminu poprawkowego wyznacza dyrektor szkoły do dnia zakończenia rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
Egzamin poprawkowy przeprowadza się w ostatnim tygodniu ferii letnich.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Program wychowawczo-profilaktyczny dla placówki oświatowo-wychowawczej. W OPP uczestnicy przychodzą tygodniowo na jedne zajęcia. Programy z założenia odpowiadają na zapotrzebowanie uczestnika, który przychodzi, ponieważ tego pragnie. Powoduje to z założenia brak zachowań marginalnych/agresywnych itd. Jak napisać minimalistyczny program w-p?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Dziecko w przedszkolu otrzymało opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju. Dla tego dziecka powinno się przygotować IPET, czy Indywidualny Program Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Jeżeli Program Wczesnego Wspomagania Rozwoju to co powinien zawierać (budowa tego programu)?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Uprzejmie proszę o przykładowy IPET dla uczennicy klasy II. ze wskazaniem w opinii :pomoc psych. pedagogiczna w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, podnoszenie sprawności percepcji słuchowej jako podstawy do ćwiczeń w czytaniu i pisaniu, utrwalenie znajomości liter b-d;a-o, ćwiczenia techniki tempa i poprawności czytania, ćwiczenia w pisaniu z pamięci i ze słuchu ze zwróceniem uwagi na pisownię zmiękczeń.
Inne Przeczytaj odpowiedź
- W jaki sposób zapisać formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia w dokumencie „Informacja dla rodziców odnośnie formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielonej uczniowi”? Jak dokumentować pomoc psychologiczno-pedagogiczną po zmianie rozporządzenia?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Karta zgłoszenia na świetlicę
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe