Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Potrzebuję najprostszy wzór listy obecności administracji obsługi.
Szanowni Państwo,
W serwisie nadzorpedagogiczny.pl znajduje się zamówiony przez Państwa przykładowy dokument:
„Wzór listy obecności administracji obsługi”
pod adresem: https://www.nadzor-pedagogiczny.pl/wzor-listy-obecnosci-administracji-obslugi/2428
Uprzejmie prosimy zapotrzebowanie na dokumenty zgłaszać przez zakładkę Dokumentacja na życzenie.
Z poważaniem
Zespół redakcyjny serwisu
Nadzórpedagogiczny.pl
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Podstawa prawna do rozwiązania stosunku pracy w gimnazjum wygaszanym. Nasze gimnazjum jest samodzielnym gimnazjum i (jako jedyne w mieście) będzie wygaszone z dniem 31-08-2019 r. Z nauczycielem został rozwiązany stosunek pracy z dniem 31-08- 2017 r. z przyczyn organizacyjnych powodujące wygaszenie gimnazjum na podstawie art. 225 ust.1 Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U.z 2017 r .poz.60) oraz spełniła warunki przejścia na emeryturę, w związku z powyższym skorzystała z tego prawa (art. 88 ust. 1a KN, który otrzymał brzmienie w art. 4 pkt. 12 cytowanej ustawy) podkreślam, że art. 227 w/w Ustawy mówi, że nie stosuje się art. 20 ustawy - Karta Nauczyciela do 31.08.2019 r.
Kadry Przeczytaj odpowiedź
- Pracownik zatrudniony na stanowisku referenta ds. administracji w zespole szkół zamierza od nowego roku szkolnego podjąć pracę jako nauczyciel w tym samym zespole szkół. Jak powinien zostać zakończony stosunek pracy na stanowisku referenta. Czy pracownik ma złożyć wypowiedzenie? Czy istnieje jakaś forma przeniesienia tego pracownika z stanowiska referenta na stanowisko nauczyciela? Jak powinien być rozliczony z tym pracownikiem urlop wypoczynkowy na stanowisku referenta – wylicza się urlop proporcjonalny do okresu zatrudnienia w roku kalendarzowym, tak jak przy rozwiązaniu stosunku pracy?
Kadry Przeczytaj odpowiedź
- Nauczyciel był zatrudniony przez 20 lat na czas nieokreślony w placówce feryjnej. Z dniem 27.09.2021 r. przeszedł na emeryturę. Od 28.09.2021 r. został ponownie zatrudniony na zastępstwo w tej samej szkole. Stosunek pracy skończy się 14.01.2022 r. W naszym województwie ferie zimowe wypadają w terminie od 17.01 do 30.01.2022 r. Za ile dni nauczycielowi należy się ekwiwalent?
Kadry Przeczytaj odpowiedź
- Czy nauczycielowi zatrudnionemu na czas nieokreślony należy się „13” i z jakiego okresu należy ją wyliczyć?. Sytuacja nauczyciela w 2018 r.: 01.01.do 5.02.2018 praca w pełnym etacie; 06.02. – 06.03. 2018 zwolnienie lekarskie; 07.03. – 24.07.2018 urlop macierzyński; 25.07. – 04.12.2018 r. urlop rodzicielski; 5.12.2018 – 03.06.2019 łączenie urlopu rodzicielskiego z pracą na ½ etatu.
Kadry Przeczytaj odpowiedź
- Od 25 maja dyrektorzy szkół zostali zobligowani do umożliwienia uczniom klas VIII, a od 1 czerwca uczniom pozostałych klas uczestnictwa na terenie szkoły w konsultacjach indywidualnych lub w małych grupach. Na terenie szkoły zostały zorganizowane konsultacje w formule, jaką zaproponował MEN: "umożliwienie wyjaśnienia trudnych kwestii, usystematyzowanie materiału, rozmowa z nauczycielem, możliwość poprawy oceny na potrzebę klasyfikacji". Czy konsultacje, o których wspomina MEN należy rozumieć jako "zajęcia opiekuńcze inne zajęcia i czynności wynikające z zadań statutowych szkoły uwzględniające potrzeby i zainteresowania uczniów" (art. 42 ust. 2 KN) czy może jednak jako zajęcia wynikające z pomocy psychologiczno-pedagogicznej (par 6, ust. 2, pkt 8 rozp. o ppp), za które nauczycielowi należy zapłacić? Dodam, że w dniach, w których odbyły się konsultacje pedagodzy zorganizowali wszystkie zajęcia z godnie z planem lekcji i ponadto przeprowadzili jeszcze konsultacje.
Kadry Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe